آموزش کارآفرینی
شناسایی واٌلویت‌بندی عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده تربیت دانش‌آموزان کارآفرین در هنرستان‌های فنی حرفه‌ای به‌منظور ارائه یک مدل مناسب.

محمدحسین عهدی هوجقان؛ صادق ملکی آوارسی؛ جهانگیر یاری حاج عطالو

دوره 2، شماره 4 ، اسفند 1402، ، صفحه 72-87

https://doi.org/10.22034/eir.2024.403365.1037

چکیده
  هدف: ﻫﺪف ﭘﮋوﻫﺶ ﺣﺎﺿﺮ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل‌کننده و بازدارنده تربیتِ کارآفرینی هنرجویان در استان‌های شمال غرب کشور و نواحی 15-18-5 تهران بوده است. نوع پژوهش آمیخته ( کیفی، کمی ) مبتنی بر روش تحلیل محتوا بود. ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎری اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ را اساتید دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، صنعتی و هنرآموزان هنرستان‌های آموزش‌وپرورش ﺗﺸﮑﯿﻞ ...  بیشتر